Hamilebirisi_06 Lemya var gibi ama kan verseniz daha iyi olur daha 7 gün varmış veya testi bir kaç gün sonra tekrarlayın
Seher05_ @Lemya hayırlı olsun kan verin en iyi sonucu orada net alırsınız . Ya da testi yarın tekrarlıyın koyulaşma vs olacaktır ❤️
_gizemmm_ benim ki de böyle silikti hamile olduğumu öğrendim bence iki gün daha bekle öyle kan ver adetine daha var betan düşük çıkabilir
seymaakrkt Tam gününü beklersen muhakkak o çizgi baya belirgin de olur ama silik de olsa var çok çok yeni hayırlı olsun inşallah ❤️