35+1 haftalık hamileyim dün sancım olunca nst ve muayene için doktora gittim ama evime yakın nöbetçi doktoru olan bir hastaneye gittim kendi doktorum pazar günleri izinli iletişim kurdhm ve muayene olmamı söyledi nstde bebek toplandıkça 40-50 arası değerlerde sancı çıktı 5 dkde bir olarak açıklık muayenesi yapıldı 1 cm açıklık vardı ama bebeğin başı yukarıdaydı bu arada bebeğin kafası 3 hafta önden ve kilosu 3150 gram iri bir bebek ondan da olabilir dendi ama sancı çıkınca doktor yatış verdi her ihtimale karşı ciğer geliştirici iğne ve magnezyumlu serum ile ağrılarım hafifledi artık sancı çıkmıyor bu sabah da kendi doktoruma gittim bebeğin başını o da 2 hafta önde ölçtü kilosu 2600 normal dedi rahim ağzı kısalığımı da 25 mm ölçtü dinlen bebeği içerde tutabildiğimiz kadar tutucaz dedi diğer doktor çok beklemez dedi biri riskli dedi biri normal dedi geçen hafta da bebeğin kilosu 2600dü kendi doktoruma gittiğimde bu haftada aynı yani hiç kilo almamış oluyor ona göre ama normal dedi diğer doktor çok iri kilosu dedi hangisine inanacağımı şaşırdım bilen biri yok mu acaba