Melliisaa Kızlar deneyen veya deneyecek olan var mı 30 haftalık hamileyim Yenidoğan’dan değil de 3-4 aylıktan itibaren kullanmayı düşünüyorum Ne önerirsiniz Hangi marka vs
umrumdadegil Melliisaa sen bilirsin ama hiç uğraşılmaz diye düşünüyorum çünkü zaten bebek durmuyor o ara işini hallediyorsun vs derken çok zor
Hamilebirisi_06 Melliisaa uğraşırım diyorsanız siz bilirsiniz hiç pişik yapmıyormuş ama şahsen onu yıkamak vs zor iş bence
tubaysima Ben de denemeyi düşünüyorum. Ama çok büyük bir sabır işi bunu biliyorum. Ybb anneleri ile de konuştum . Bunu dediler hep. Niyeti unutmamak ve sabır gerektiren bir şeymiş
tubaysima Melliisaa hem instagramda hem de Trendyol da falan çok satış yapan yer var. Ben trendyoldan şuna bakmıştım
tubaysima Hiç kullanmadım yanlış da yönlendirme yapmayayım kendim buldum yorumları da güzeldi bakalım Allah Kerim