Merhaba kızlar, şu an 16. Haftadayım ve dün başlayan ve gözlerde sulanma burun akmasınve ateşle kendini gösteren bir illete yakalandım :( biraz önce kadın doğuma gittim bebeğimin hareketleri yok diye ama bebeğim gayet iyi… şu an tavsiyelerinize ihtiyacım var :(
Parola kullanıyorum ama sormayı unuttum en fazla ne kadar sıklıkla kullanabilirim diye…
Bir de doğal yollarla neler yapabilirim:(
Herkese sağlıklı güzel bir gün diliyorum 🌷