Seher05_ belirti derken yani adetim düzensiz ne zaman olcağımı kestiremiyorum ama göğüslerimde hassasiyet vardı genelde regl olmama yakın oluyordu ve dün otururken ayağa kalınca sol tarafımda bıçak saplanır gibi batmalar oldu sürekli her ayağa kalktığım da dedim bi test yapıyım her ihtimale karşı