Sevil1996 Çok yorgun hissediyorum şişkin nefes darlığı da arada bir oluyor göğsümün altını şişkin hissediyorum canım bişe yemek istemiyor :/
Busragokhan0911 Sevil1996 31 hafta bitiyor canım bende de aynısı var sabah hiç bişi olmuyor ama kahvaltıdan sonra bi şişkinlik başlıyor akşam yemeğiyle çatlayacak nefes alamayacak duruma geliyorum 🥲
sunashn50 Sevil1996 30+5 iz bizde de durumlar ayni kiz bebis bekliyoruz durumlar vahim bizde içim sıkılıyor ruhum daralıyor sıkıntı basıyo darlaniyorum mide yanmasi bi yandan sancılar oluyor bazen her yerim şişiyor uyuşuyor🥹
Busragokhan0911 Sevil1996 normal canım özellikle kız bebek annelerinde oluyor dediler. Oğlumda olmamıştı. Bu kız bunda çok fazla oldu.