Öncesinde dört kere daha girdim güzeldi nstler. Geçen hafta nst ye girdim az haraket etmiş dedi serum taktı çikolata falan yedim haraketler güzek çıktı nst de. Bügün yine girdim ve yine az haraketli çıktı ama nst ye bağlıyken aşırı haraket etti canımı acıtacak tekmeler attı doktor yinede az haraketli böyle olması beni korkutuyo inşallah bişey yoktur dedi başına gelen varmı acaba.Normaldede haraketeri güzel sert tekmeler atıyo haraketli ama niye böyle oluyo anlamadım