Merhaba
Geçen ay doktorumun hamile olabilirsin kan ver demesiyle kan verdim ve beta hcg 4.91 çıktı fakat ertesi gün adet oldum.
Bu ay tekrar denedik ve çok fazla beyaz yapışkan akıntım var kasık ağrım var göğüslerimde hassasiyet vardı şuan çok yok bel ve sırt ağrısı da var yine hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum ama adetime bugünle beraber 4 gün var erken test yapmalı mıyım ?