Cihangir09 Semyil Sare diyorum çünkü kız olursa bende Sare istiyorum ama eşim yanaşmıyor 🥲 Sağlıkla gelsin bebisiniz inşallah
Leyli_gul Semyil lina günümüz için daha uygun gibi çünkü devir değişiyor biliyorsunuz ama Sare Lina da koyabilirsiniz ikincisinde gönlü olsun
Minigiim-vebenn52 Semyil sareler çok hırcın inatcı oluyor ya 😂 Sare lina koyun bence de benimki de lina ilerde aynı sınıfta on tane lina olucak muhtemelen keşke başka isim koysaydım diyorum 😂
Semyil Minigiim-vebenn52 ahahhaa doğru söylüyorsun şu zamanın merveleri zeynepleri gibi kafayı nereye çevirsek lina çift isim istemiyoruz aslında ama bakalım teşekkür ederim ❤️