ZulusSerdar Selamun Aleyküm kızlar ben doktordan yeni geldim 5+4 aylık hamileyim kese görünüyor ama çocuk görünmüyor bu normalmi moralim çok bozuk🥺
beautifulgirl ZulusSerdar henüz erken daha haftanız inşallah bit iki haftaya görünür doktor olumsuz konuştu mu sıkma canını 🌸
Bkeeeeet ZulusSerdar siz keseyi erken bile görmüşsünüz endişe etmeyin bence benim de kesem 6 haftaya kadar vardı 7. Hafta da kalp atışı falan duydum geç döllenme falan oluyormuş sanırım
E_Duha ZulusSerdar normal canım doktorun bişey söylemdimi 5+3 de bende sadece kese gördüm ve zaten bebek için erken oluyormuş 7+3 de de bebek ve kalp atışı gördük, duyduk kız hem 5+4 aylık değil haftalık diycen ilkten şaşırdım bende 😅😅
ZulusSerdar E_Duha he nebileyim korktum birde 10 yıl sonra olunca hamilelik insan endişeleniyor dua edin bana🥺🤲
Esraaaas ZulusSerdar haftan çok erken canım ben altı haftalıkken gitmiştim keseyi görmüştü bir hafta sonra gittim ancak ozman bebeği görmüştü ve kalbini dinlemiştik
Boncukk123 ZulusSerdar canım benim daha minicik çok normal gözükmemesi kötü düşünme ☺️🌸 doktor şu zamanda gel demiştir sana o zaman kalp atışını duyarsın inşaAllah 🤲🏻🌸
SrpYlmz ZulusSerdar Normal canım 5+2 de keseyi gördüm 6+2 de bebisi gördük kalbini duymustuk sıkma kendini 🙏
Zynp12 ZulusSerdar benimde o haftada gozukmemisti henüz erken. Dr bana 2 hafta sonra gel demişti 7. Haftamda gitmiştim hem bebeği hemde kalp atışını duymuştuk içinizi ferah tutun
Sevvalll42 ZulusSerdar bende tam 5 haftalıkken gittim kesen çok küçük dedi 5 haftaya uyumlu değil dedi 6 mayısta gitcem inşallah iyidir bende strese girdim kaç gündür