Ne ilginçtir ki sağ elimde kaşıntım oldu ve tam 3 gün sürdü çok şükür şimdi yok resmen sağ elim yara içinde kaldı üstü komple yara ve Hindistan cevizi yağı sürdüm bolca öyle geçti birde şu zamana kadar kaşınmayan göbeğim artık kaşınıyor ve kaşımamak için herşey yapıyorum sürekli yağlıyorum ve yağlı güreşe çıkacak gibiyim 😅😅😅😅 Buda bir haftaya geçer kızımda da böyle olmuşdu 35 de de başlar 😂 şuna 29+4 oluyoruz şükür