Babymom07 Arkadaşlar 23. Haftadayım bebek normalde göbek deliğimin oralarda olmalı ama benim hala kasıklarımın üstünde hareket ediyor acaba aşağıda mı olmuş oluyor sizde durumlar nasıl muayeneme de daha 20 gün var :(
emirtimr1 Babymom07 askım normal ben ameliyat olacağım için 22 haftalıkken ultrasona gitmiştim çapraz baş aşşağı duruyordu doktor normal bu haftalarda dedi bana da