Berna2931 teşekkür ederim 🥰 dikişi önlem amaçlı olmuştum erken haftalarda olunca tamamen yat dememişti doktor, 24. Haftada kısalma ve hunileşme başlayınca yatmaya başladım. Progestan vajinal günde 2 tane depot şeklinde iğne de haftada bir oldum. Günlük magnezyum kullandım. Bir de 30 haftadan sonra adalat verdi ama bi kaç gün içtim şikayetim olmayınca. Bir de 24.haftadan sonra günlük kan sulandırıcı iğne kullandım. 36 da da hepsini bıraktık. Doktor yat dedikten sonra 1 ay sadece tuvalete yemeğe kalktım ama 28 den sonra biraz daha hareket ettim bir tane daha çocuğum var çünkü. Bazı günler onu okula bıraktım gelip yattım hemen. Ev işi vs hiç yapmadım