aisemhmt34 benim yarın, daha doğrusu bugün kontrolüm var belki doğuma alırlar, gelişiminde gerilik var demişti ama hsyırlısı bakalım . Kesinlikle katılıyorum size asla günlerim birbiriyle aynı olmuyor. Bi gün şimdi doğuracağım modun dayken bigün kendimi dışarda gezerken buluveriyorum😀