Doktor Yeşilalan randevularımı açtı ve perinatolojiden randevu alıp gitmemi söyledi riskli bilgi verip geçiriyorum daha önce aranızda perinatolojiye giden var mı ve nabız üzerinden randevu alsam yeterli mi Yoksa arayıp mı almak zorundayım gittiğinizde ne yaptılar giden varsa bilgi verir mi verirse çok sevinirim