Sermec27 bende birebir aynı durumdayım 3 yaş doluyo ve 2 aya kardeş geliyo, bizimde sünnetten sonra oldu ne olduysa, erkenden yaptıracaktık ama doktor bi sıkıntıdan dolayı erteledi durdu düzelmesini bekleyelim diye, düzelme görünce de sadece sünneti yapalım dedi ama çocuk 2 yaşına gelmişti o dönemde tam eğitimi veriyordum alışmıştı hemen hemen, randevuya gittiğimizde doktor yarın sünnet yapalım deyince sapıttık, sonra da korktu bezliyken bile canı yandığından çişini yapamadı altı açık hiç durmadı sonra, bende saldım şimdi bide hamileyim zor geçti tekrar başlayamadım eğitime, ama 2 aya yeni bebek gelecek bir an önce alıştırmak istiyorum ne yaparım bilmiyorum hala altını bağlamadığımda korkup ağlıyo 😬