Ben doğumdan snra yakalandım bu enfeksiyona hemde öyle bir yakalandım ki artık kaşıya kaşıya mahvettim kendimi doktoruma muaneye gittiğimde bana krem ve şase verdi kullandım 3 gün rahat bir saha başladı bende en sonunda tekraren gittim aynı sizin gbi belirtilerim artı kasintim çok fazlaydı daha snra bana Geyno-lomexin fitil verdi 3 gün arayla kullanmamı söyledi birde Zalaın krem verdi bunların yanında ic camasirlarimi makinaya ayrı atıyorum çok az deterjan katıyorum yumuşatıcı kesinlikle yok sirke ve nioli yagida katıyorum makinaya 40 c° de 1 buçuk saatlikte yıkıyorum aynı zamanda birde trendyoldan bambu günlük ped aldım sık sık değiştiriyorm çok uzun oldu kusura bakmayın ama enfeksiyon ve mantar gerçekten kötü inşallah size bunların faydası olur çok geçmiş olsun en yakın zamanda atlatirsiniz inşallah 🤲🏻💐😊