Dileeekk 6 haftalıkken gittim sadece kese gözüktü 8 haftaya kadar bekleyelim dedi doktor fakat 2 hafta bana 2 sene gibi geldi bir sürü soru işareti bir sürü teori kötü Düşünmemeye çalışsan da sürekli bir acaba sorusu geliyor aklıma Onun için bence kesinlikle 8 haftadan önce gidilmesini tavsiye etmiyorum 8 haftadan sonra kalp atışı da duyuluyor bebek de görülüyor ve rahat bir nefes alınıyor