Ben de 39+4 suni sancı ile doğum yaptım. Cok kolay oldugunu soylemem 1cmdi acıklıgım sabah 10.00 gbi vermeye basladılar aksam 19.30 doğurdum. 5cm den sonra cok hızlı ilerledi aslında. Epidural basta istememistim pisman oldum cok zorlandım epidural sonrası rahat geçti. Kolay dogumlar diliyorum, inşallah rahat geçer 🙏🏻🤍