Henüz kırkımız çıkmadı bebeğim banyo yapmadan rahatlamıor sürekli aglıor doktor kolik bebek dedi. Yapmadgm bişey kalmadı gaz damlaları kolik müzikleri vs. Banyo yapınca sakinleşiyor uyuyor akşam olunca yine başlıyor pişiğide yok hergün banyo yaptırsam hasta olurmu acaba