nazlikrahan Merhaba 21 haftalık gebeyim sağ böbreğimde büyüme oluştuğu söylendi ve şuan her hangi bir tedavisi yok yaşayanlar lütfen bana nasıl ağrıyı geçirebilirim tavsiyede bulunabilirseniz çok sevinirim
Canan-_16 nazlikrahan Cnm korkutmak istemem bnm de o haftada başladı ve baya şiddetlendi hiçbişi iyi gelmedi 23 haftada böbrek amleyatı oldum stent takıldı böbreğime ama baya zordu şuan 34 haftalığım arada kanama ağrı oluyo ama hafifledi şükür olsın amelyat olmasam yüzde 90 erken doğum olacaktı sana tavsiyem bekleme eğer stetn takılacaksa taktır
nazlikrahan Canan-_16 hangi doktora gittiniz stent takılması için benim tek böbrekte ama ağrısı gerçekten çok zor bana doktor erken doğum olur demedi ama çok zorlarsa tüp takılıyor oda nefroloji veya üroloji bakıyor dedi