feridelevent_08 Ben kimyasal gebelik geçirdim reglımın 4.günündeyim az önce gebelik testi yaptım ne olur ne olmaz diye testim gölge gibi silik çıktı neden olabilir…. Yaşayan bilen varmı yardım edin 🥺🌸🌸🌸
feridelevent_08 mrp2023 ben kan vermiştim yükselmedi değerim ilk 12 idi sonra tam 2 gün sayılmaz Birdaha kan verdim 16 çıktı 2 gün sonra regl oldum ağrılı hemde doktorda kimyasal dedi bu niye böyle oldu şimdi