İlk oğlum 40+3 te doğru ama geç döllenme olmuştu en başından beri 1. Hafta geri geliyordu. Yani 39+3 gibi doğdu. Şuan 2. Gebeliğim. 30+4 haftalık kız bebeğe hamileyim. Bebeğin ihtiyaçları hazır sayılır birkaç birşey kaldı bebek bezi ıslak mendil emzik gibi. Kendi ihtiyaçlarımdan da geceledik depend terlik gibi eksiklerim var haftaya almayı düşünüyorum. Etraftakiler kız bebek beklemez erken gelir diyorlar. 34 gibi hazır olur diye düşünüyorum. Daha mı erken hazırlamalıyım çantayı.