Zumry66 Merhaba, ilk zamanlarda olmaması gerekenlerin başında stres var. Kanaman olmadığı sürece korkma, olursa hemen acile git. Sakinleşmeye çalış, çok düşünme, birşeylerle uğraş, dua et, kek yap, temizlik yap yavaş yavaş, dinlen kitap oku. İster istemez oluyor sıkıntı stres biliyorum. Allahım ferahlık versin gönlüne inşallah. Bebeğin için Meryem suresi aç dinle… Bugünlerin geçeceğini sağlıkla hayırla kucağına alacağın günleri düşün. Üzme kendini herşey geçiyor 🌺🤍