Fatma76
Merhaba arkadaşlar 11 haftalık hamileyim 1-2 saat ayakta kalsam yada gün boyu dolardaysam ve mutlaka oturuyorum gene agrım oluyor bir baskı hissediyorum kıcım agtıyor tarif edemiyorum uzun sure uzanınca geçiyor 3 gunlugune tatile gidicez yurt disına biletleri aldık bile bu ayrılara direnmeliyiyim ?