Sevilc 6 Mayıs Pazartesi gününe sezeryan günü aldım doktorum bebeğin o güne kadar bile beklemeyecegini düşünüyor ama bakalım iyi takip et dedi. Canım çok kıymetlidir, çok korkuyorum nelere dikkat etmeliyim? Neler yapmalıyım? Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Akyuz_90 Sevilc geçmiş olsun cnm neden kötü mü geçiyor gebelik yda günunmun geldi genlde acil. Birşey olursa dokturlar hemen sezeryanla almak ister
Bkeeeeet Sevilc aynı doğum tarihlerimiz ben çok endişeliyim aşırı stresliyim ne yapacağımı da hiç bilmiyorum spinal beni çok korkutuyor ilk ki genel olmuştu sorun olmadı tabi hatta konforlu geçti ama bunda bi düşündüm genel olmasam mı diye sizin nasıl olacak 🫤
Sevilc Akyuz_90 şuan 37+6dayim 38+6da doğum yapacağım çok şükür kötü geçmiyor doktor daha fazla beklemeye gerek yok dedi kaka filan yapması sıkıntı olur dedi o yüzden kemiğim darmış normal doguramazsin dedi ondan da beklemek istemiyor
Sevilc Bkeeeeet hiç sormadım desem😂 epidural mi spinal mi bilgi de vermedi benim doktorum çok rahat ben de çok korkuyorum sakinleştirici isteyeceğim
Bkeeeeet Sevilc hayırlısı ile bi kucağımıza alalım da valla keşke bende hiç araştırmasaydım hiç birini doktorum da kafamı karıştırdı ben bi bilinmezlik ile girmeyi çok isterdim 😅
Sevilc Bkeeeeet hahaha belden iğne vurup yapıyorlar dedi aynı doktorda sezeryan olan arkadaşım ben de kurcalamadim sjdjdj sağlıkla gelsinler inşallah