Kızlar sabahtan beridir acayip bir çatı ağrım var artık yürümek bile istemiyorum geçen hafta kontrolüm vardı hiç bir sıkıntım yoktu perşembe yüne kontrolüm var ama bu ağrı beni korkutuyor bu durumla karşılaşan var mı neden bu kadar ağrıyor ve çözüm bulan var mı