Benim 20 temmuz görünüyor doğumum doğumdan sonraki 8hafta eylülün 3. Haftasına girerken bitmiş oluyor. Yaza denk gelen doğum izni yanıyor ama normal süreç yani 8 hafta işliyor değil mi. Mayıs sonu izne ayrılmam gerekiyor ama öğrencilerimi mezun etmek için 3 hafta daha çalışmayı planlıyorum. 35. Haftada zaten okullarda kapanıyor. Bu doğum öncesinde çıktığım 4 hafta doğum sonrası eylülün 3. Haftasına denk gelen haftaya ekleniyor mu ?
Yani bnm haziran da doğum yapmadığım için yaza denk gelsene izin süreci okul dönemine de denk geliyor .