Rojda_01 merhaba cnm 3 yıllık evliyim 1 yıldır gebelik deniyorum olmadıgı icin bu ay asılama sürecine başladım. Bizdeki sıkıntı eşimin sperm sayısı gibi görünüyor😭
5 gün gonal f 75 kullandım. Bugun son kez kullancam. Yani toplamda 6 gün kullanmış olacagım. Gece catlatma ignesi vurulcam carsamba da aşılama olacak inşaallah. 1 tane 18 mm civarında yumurtam varmış digeri kücükmüş , ikiz üçüz gebelik riskli diye temkinli gidiyor doktorum. Siz basladınız mı sürece sizin nasıldı iğne catlatma vs