Hey_makaron
Geçen sene 3 ve 2 yaşında iki çocukla Mudanya’dan başladık Balıkesir, Çanakkale, İzmir, Aydın, Muğla, Kaş,Demre yaptık dönüşte de Salda gölünü gördük geçtik eve. 14 gün full kıyı boyu gezdik her yeri, tarihi yapılar sahiller vs, konaklamanın yarısını polis evinde yarısını kamp olarak geçirdik o kadar güzeldi ki , 1 ay sonra da fındık toplama bahanesiyle Ordu Trabzon Rize yapmıştık 3 gün 😅😅 gerçekten tavsiye ederim, çocuklar küçük diyip gözünüzü korkutmayın onlar bizden daha çok eğleniyorlar . Bu sene yaza denk gelecek doğumum tayin olayımız olmazsa Antalya turu yapıcam 2 çocuk bir yenidoğanla inşallah 🤸♀️