Sevvalll42 Kızlar yarım kutu ton balığı ekmek arası yaptım biber domates maydonoz marul yarım kutu fazlamı
gncglozclk Sevvalll42 zararlı diye biliyorum suan emzırme donemindeyım hala zararlı çinde ki civadan dolayı hatta bi kere istavrit yedim emzirme doneminde yenmezmiş bı seferden bısey olmaz dedıler cok korkmustum 😂
huvuuuuff Sevvalll42 ben hamileyken zararlı olduğunu bilmiyordum çok yedim ama doğumdan sonra yemedim bence tekrar yemeyin 😌
OguzMoms Sevvalll42 Ben canım çok istediğinde 1 kutusunu bitiriyodum valla hamileliğim boyunca 3-4 kez yemisimdir