Hac 11 haftalık gebeyim son kontrolde bebeğin bağırsakları dışarda dedi doktor bekleyelim mutlaka düzelir dedi var mı başına gelen varsa kaçıncı haftada düzeldi benim yapmam gereken bir şey var mı lütfen cevaplarınıza çok ihtiyacım var
Hey_makaron Burada böyle birkaç tane post görmüştüm merak etme bebek geliştikçe sanırım karın kapanıyor ve düzeliyor.
Hac Hey_makaron ilk defa duyduğum bir şeydi ileri haftalarda kapanıyor dendi ama insan endişe etmeden de duramıyor .