Akduygu Yeni aldık. 4 kere kullandım kıyafetler çekti. Eşimin tişörtleri çöp oldu. Çok üzüldüm. Hangi programda kullanmalıyım 🤔😥
Mucizebebegim1 Akduygu aynısı bende ce var mix te kullanıyordum Şuan korktuğumdan kullanmıyorum . Bi tişört bi makina parası zaten çok mahcup oldum eşime ne bi pantolon ne bi tişört kalıyordu . Artık tele asıyorum 🫠
Aybukeb Bende simens var kurutma makinasi ben hep pamuklu hassas dolap kuruluğu yapıyorum yastığı yorganın kendi programları var zaten hiç çekme solma olmadı daha
Akduygu Mucizebebegim1 ne olacak böyle ama boşa mı aldık 😥 asıp kurutacaksak ne anlamı kaldı. Birde çekmiyor çok iyi dedi iki arkadaşımın önerisiyle aldım
Mucizebebegim1 Akduygu hiç sorma bende iyi bi öneri gelene kadar kullanmayı askıya aldım. 🫠Arada iç çamasrlarını filan atıyorum onlarda problem yok kıyafetlerin hepsini asıyorum .