Hanımlar haberleri gördünüz mü Tekirdağ ve İstanbul’da birçok hastanenin içine karıştığı devlet ve özel hastanelerin usulsüzler tespit edilmiş işte yenidoğanların Acil yoğun bakıma girmesi gerekiyor burada yoğun bakım Yok diyerek özel hastanelere sevk edilmiş gereksiz yere Devlet hastanelerinde çalışan doktorlar özel hastanelerden Bu sayede prim alıyormuş aynı şekilde hamileleri de riskli veya burada yapılmıyor diye birçok Test için özel hastanelere yönlendiriliyorlarmış bilgisi olan var mı