senacnblt06_ cıkmamıs degil artık bazı hastaneler de gidip sonuc için sıra alınca doktorun ekranından sonra düsüyo geçen benimde basıma geldi artık yeni bi düzenlememi geldi
Sonuc göstermeye falan gelsinler diye yoksa doktor ordan biseye mi tıklıyo napıyo oyle e nabızda görünüyo
Benimde aynı oldu yani