Kızlar ben bi süredir hastaydım burun kulak tıkanıklığı vs antibiyotik kullanmaya başladım şimdi de tetanoz aşı vaktim geldi 23. Haftaya gireceğim ondan önce bayramdı izinde derken bu vakti buldu. Aile hekimliğinden aradılar hemşireye söyledim antibiyotik kullanıyorum herhangi etkisi olur mu diye 3 4 gün kullanım olduysa antibiyotik için sorun olmaz riske atmayız biz de dedi. Ama yine de burada böyle başından geçen olduysa yazabilir mi? Sorun olur mu ki acaba o ilaçlarla rahatladım kendime gelebildim tam iyileşmeden de bırakmak istemiyorum tekrarlamasın diye