cakebabe Mst12 bana normal dedi için rahat etmiyorsa acile gidebilirsin ya da sağlık ocağında kalp atışını dinleyebilirsin
cakebabe Annebebekaa doktor bana bugün normal dedi hepimiz aynı şeyleri hissettiğimize göre normal demek ki gerçekten
metemom_ cakebabe 23+5 deyim canım bende bu gün hastahneye gidecektim bunun için ne yapsam beklesem mi