Ya kızlar akşam yatmaya yakın 11 gibi sol tarafımdan aşağı doğru canım çok acıdı bebek döndü galiba sertleşti düzeldi falan o zaman bi kasıklarıma ağrı girdi akşamdan beri hala geçmedi kasıklarımdaki ağrı iki kasığım da ağrıyor ve kasıyor böyle bebek aşağı bölgeye baskı yapıyo galiba varmı böyle bişey yaşayan🥲