Merhabalar herkese,
İlk gebeliğim Altıncı haftada gebe olduğumu öğrendim doktor alttan muayene etti. Çevremde alttan muayenenin tehlikeli olduğunu düşüşe sebep olduğunu söylediler korktum. Sizcede öyle mi
Birde ben gebeliğimi geç farkettiğim için ramazanda oruç tuttum bir tane detox kahvesi içtim bişey olur mu