Merhaba kızlar,
Tüp bebekle hamile kaldım şükürler olsun.
Haftaya pazartesi ultrason randevum var.
Siz en erken kalp atışlarınızla nezaman gördünüz?
Veya önce görmeyip sonra gören oldumu?
Bebeğim 7+5 oluyor ama bazen forumlarda kalp atışı duyamadık kürtaj oldu felan diye yazılıyor. Endişeleniyorum.
Teşekkür ederim şimdiden.