OktaycanveAnnesi amin inşallah canım, tek duam sağlıkla ve kolaylıkla kavuşmak yavruma, Rabbim herkese nasip etsin inşallah, benim korkum da kendimden ben daha önce anestezi aldığımda çok kötü olmuştum, 15 gün kalkamamıştım yattığım yerden, gerçi doktorumun anlatmasına göre ben ayağa kalkmak için acele ettiğimden öyle olmuş, eğilip doğrulmayacaksın diyor, o zaman rahat edermişim. İnşallah bu kez doktorumun sözünü dinleyip sorunsuz atlatırım.