Bende de burun ve ense iyi ama bazı değerler riskli olabilir dedi. Gittim ücretli fetal dna testi yaptırdım yani o 9gün sonuç gelene kadar çok üzüldüm. Çok şükür temiz geldi içim rahat etmiyor diyorsan sende yaptır ama kendını üzme herkese bak olumsuz olabilir diyorlar ana çok şükür bak çoğunun temiz çıkıyor