Herkese selam. Doğum gerçekleşti sütüm de az az geliyor ama bebek tutmuyor.
Feeding yöntemi ile denedik, memedeyken mamayı akıtma yöntemi ile denedik ikisi ile de tutmadı.
Suan parmak yöntemi ile besliyoruz güzel emiyor parmağımı ama bitince bile boş parmağımı emmeye devam ediyor memeye gelince tutmuyor.
Meme ucu küçük mü kalıyor diye düşünüyorum artık. Silikon meme ucu mu alsam ne yapsam tecrübelerinizi paylaşır mısınız 🥹