Crnnn7 Hilalll005 asla asla korkmayın sezeryan olursa sonradan çekeceğiniz ağrıyı kalkamayacağınızı karnınızda olacak dikişleri düşünün yani ben öyle yaptım açıkçası bir kaç saat az bi kasık ağrısı mı dedim yoksa günlerce o karın dikişlerinin beni kısıtlaması mıı dedim o kadar rahat ki asla asla korkmayın bence sonrası mükemmel çünkü eski hayatınıza direk geri dönüyorsunuz
Hilalll005 Crnnn7 O zaman kesin bir sıkıntı çıkmazsa epidural yapacağım içimi rahatlattıgınız için çok teşekkür ederim 🫶🏻🤍
fermaneva01 Hilalll005 ilk doğumumda epidural vermişlerdi kendi sancımı kesmişti ama suni sancıda vermişlerdi çok şiddetli olmasa bile suni sancıyı hissettim 🤭
fermaneva01 Hilalll005 benim açıklığım tamdı çok sancım da yoktu ama oğlum 4410 gram olduğu için bir türlü inmedi ultrasonda 3500 görünüyor dedi doktor,ebemde inmediği için epidural yapalım suni sancı verelim doktorda vakumla tutsun kafasını dedi kabul ettim 😂
Smyra5858 Hilalll005 açıklık 3-4 cm olduğunda belden anastezi ile iğne yapıyolar sonrası prenses doğum açılmanın 10 cm olmasın bekliyorsun hemşerilerin yönlendirmesi ile ınıkıyosun zaten bebeğin geldiğini hissediyosun ama sancın olmuyo
Hilalll005 fermaneva01 Peki doğumun nasıl geçti normal de o kilo da olunca normal doğum yapmıyorlar nasıl yaptın 🙈😄 maşallah bu arada bende 5 kilo doğmuşum annem normal yapmış ama eskiden şimdi yapmıyorlar benim doktorum öyle demişti 😀