Hilalsnll Merhaba hanımlar 17.haftadayım ve bacağıma vuran kasıgımda ağrılar baskılar hissediyorum yürüyüşümde bile değişiklik oldu sizde bu durumu yaşayan oldu mu doktor kanaman yoksa normal demişti
Ummuarbc Hilalsnll magnezyum kullanıyor musun bende 19 haftada başladı ve 10 gün oldu hala geçmedi benim de kasıkta yatakta dönerken kalkarken ağrı oluyor
Gkce27 Hilalsnll magnezyum, kalsiyum ve multivitamin kullanıyorum şu an o tarz ağrılarım olmuyor benim de kasıktan bacağa vuran ağrım oluyordu yürüyemiyordum bu şekilde geçti Şükür