Gozdebabyy duygularınızı kağıda dökmeyi deneyin, anlatınca rahatlayacaksiniz, para konusunda ihtiyaç olanı alıyorsunuz gereksiz alışveriş yapmıyorsunuz ki. Ayrıca gidip en pahalıdan mi alıyorsunuz hayır, putcenize uygun belki kaliteli daha uygun fiyata alıyorsunuz
Aklınıza gelen aynı düşünceleri dusunmeeye çalışın, umursamayın,bende de oluyor oluyordu
Gelip gidiyor bi süre sonra gerçekten, zihin sizin onu siz yönetebilirsiniz
Kendinize zaman ayırın sevdiğiniz diziyi izleyin, Kuran okuyun kafanızı dagiticak şeyler yapın
Bence çok şükredin, gaflet zamanında şeytan çok yükleniyor insana. İyice çıkmaza giriyorsun öyle hissediyorsun
Esmaul husna çekin bol bol, ilahi dinleyin sabah namazına kalktığınızda cami bi acin o kuşların otusunu duyun
İnsan olumsuzluklara sürekli sosyal medya vs. Gibi yerlerden ya da çevresindeki insanlardan maruz kalınca da bayağı etkileniyor