Ben sormuştum doktora rahim büyüyor baskı yapıyor olabilir bel karın kadık ağrısı normal ilk zamanlarda demişti. Kanama içinse eğer kahverengi vişne rengi gibi koyu kan gelirse ve sürekli devam etmezse sorun yok yat dinlen geçmezse gel dedi. Ama adet kanı gibi açık tenk kan normal kan rengi olursa ve günlük pedi dolduracak şekildeyse hemen bekletmeden gel demişti. Şükür benim bir ara 3 damla kanamam oldu sadece bir daha da görmedim 🙏 ama dinlenin sol tarafınızacenin pozisyonunda yatın . Allah kimseye acı yaşatmasın