seydd25 Nasıl gidiyor kızlar , gün geçtikçe beni heyecan basıyor ve hala normal mi yapsam sezaryen mı kararsızım ilk olucak 🥹👶🤭
Nergislyssa seydd25 seydd25 o nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin kuzum ben heyecandan uyuyamıyorum bile 36+4teyim 🥹
busraaa10 seydd25 bende de uyku yok 🥲🥹 bende kadar veremedim korku heyecan hepsi bi arada nasıl gelmek isterse öyle gelsin miniklerimiz inşallah sağlıklı olsunlarda ♥️🫶🏼
Fundahakanb seydd25 evet biz :)) 36+ 0 :)) uykusuz ve ağrılı geceler . Balkonda oturup 1 gibi çeyrek leğen patlamış mısır yedim ğstğne au içtim yattım . Tuvaletim gelip uyanıyorum şimdide . Çok şükür sabaha az kaldı . Salı doktora görüncem bakalım gün verecek mi
Greenleaf seydd25 36+0, genel olarak rahattım ama yaklaştıkça beni de heyecan bastı, umarım normal olur Allah ın izniyle 🙏🏼🥲
Anneeadayi3 Nergislyssa busraaa10 Kızlar bende 35+3üm şeker yüklemesi yaptırdım şekerim çıkmadı normalde ama geçen gün idrarda glukoz çıktı sabah doktor kontrolüm var sizce aç karnına mı gitsem belki açlık şekerine falan bakar ultrasonda sıkıntı olur mu nasıl yapıyım sizce
seydd25 busraaa10 Ay kesinlike zaman yaklaştıkça insanı daha çok heyecan basıyor çok merak ediyorum sürecin nasıl ilerleyeceğini inşallah hepimizin gönlümüzce güzel pozitif bir doğum hikayesi olur 🥲🥲
asell13 seydd25 36+5 olduk 15 mayısa günümüzü aldık sezeryan için akıllı uslu bekliyoruz 😅 bu hafta hazırlıklara başlayacaz inşallah bebişin dolabı kıyafetleri düzenlenip çanta hazırlanack haftayada temizliği yapacaz inşallah hastane işleri derken bi bakmışız günü gelip çatmış 🥰
seydd25 asell13 hayırla kavuşun inşallah 🥹 bizde odasını boyadık dolapların gelmesini bekliyoruz bizimde sezeryan olma ihtimalimiz var bir sonraki kontrolümüz de kesinleşir yüksek ihtimal😇
Fatma44 seydd25 bizimde 25gun kaldı uygulamaya göre.ama ben normal doğum istediğim için bellide olmaz tarih.valla heyecen korku endişe hepsi bı arada.kizimi arkamda bırakacak olmanın üzüntüsü
seydd25 Fatma44 Allah yardımcın olsun kolaylıkla atlatırsın inşallah sağlıklı sıhhatli bir şekilde kavuş miniğine 😌
seydd25 busraaa10 Psikolojik olarak iyi şeyler düşünmeye çalış bence bu süreçte en iyi şey birincisi psikolojik olarak iyi şeyler düşünmek ikinciside doktorun gerisi inan bir şekil halloluyor ☺️