Denizevren Kızlar siz gebelik öncesi yiyip içip faydasını gördüğünüz hemen o ay gebe kaldığınız bilgileri yazarmısınız lütfen ????
myavocado Denizevren sigara ve kahveyi azalttım sadece, eşim de sigarayı azalttı. onlar dışında zaten pek kötü beslenmiyordum. Bir de bize doktor fermotil diye bir takviye vitamin önermişti, kadın erkek için ayrı ayrı oluyor, onu kullandık.
Merveacr94 Paketli gıdalar tüketmedim beslenmeme çok dikkat ettim ve sabahları hep avokado yedim dikkat ettiğim ve sağlıklı beslendiğim ay hamile kaldım çok şükür darısı isteyenlere 🙏
myavocado _Mother_ normalde hemen hemen bir paket içiyordum 😅 azalttığımda gündüz hiç içmedim akşamları iki üç tane içtim. Eşim de bir paket içiyordu o da günde 5-6ya düşürdü
_Mother_ myavocado hmm anladım canım ben de normal de günde 2, 3 tane içiyorum maksimum 4 oluyor fazla değil o zaman içmek istemezsem içmiyorum ben o şekilde de iradem var bakalım bana da kısmet olur inşallah
Mzzz Bol bol cipsi çikolata yiyordum akşam gece nasıl oldu bende anlamadım bazı şeyler nasip galiba istediğimde olmuyordu o kadar sağlıklı beslendim 😂 stres kafadan çocuk fikrini çıkarıp akışa bırakmak en önemlisi 😂