Latifeunalsoydan Haftamda üç gün önce iğneyi oldum . Vurarkende çok yaktı acıdı şimdi de o yönüme dönemiyor dokynamıyorum aşırı batma gibi ağrısı oluyor normal mi arkadaşlar
kader_ozol Latifeunalsoydan normal canım bi zamandan sonra geçiyor ağrısı bende de olmuştu hatta morarmıştı vurdukları bölge sonrasında geçti
Latifeunalsoydan kader_ozol ağrısı normal bir iğneye hiç benzemiyor yataktan inip yatarken çok ağrısı oluyor korktum biraz inşallah geçer 🙏
kader_ozol Latifeunalsoydan iğnenin dozundan mı bilemiyorum bende de ayni durum oldu sonrasında geçti içiniz rahat etmez ise doktora danışın